Tidig morgon

GodMorgon !
Det fick bli en tidig morgon, Basse ville INTE ligga kvar i sängen .
Utan han stod och hoppade i sängen och skrek efter mig så att till och med hundarna började buffa på mig för att jag skulle gå upp . så ja, kl 5 var vi i full gång .
Nu halvligger jag i soffan med en stor kopp te och Bastian leker för fullt .
Timmy fick åka och jobba vid halv 12 i natt, men det kom tydligen inte ett så stort snöoväder så snart skall han få vända om och komma hem igen . Skönt för honom !

Jag funderar på om jag och Bastian skall ta och gå ner till glimten, öppna förskolan sen när det öppnar .
Bastian tycker att det blir roligare och roligare för varje gång vi är där .


Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0