födelsedag


Hejsan på er !
Nu har det varit så där länge sedan igen som vi hördes av !
Och ja, jag erkänner, det är mitt fel .
Det största som har hänt under dessa dagar är att Bastian har fyllt ett år !
Den 1 Dec . JOi kom dagen innan, vi fixade allt inför den stora dagen .
Sen på morgonen kom JOi och hämtade Bastian och gick ner på byn en sväng och sedan till Lella och Lasse .
Jag städade för fullt här hemma och gick sedan för att hämta både Basse och JOi .
Klockan halv 6 kom gästerna, det blev en kanon kväll !
Dock så somnade Bastian ganska tidigt, han hade sovit jätte dåligt både på natten och på dagen .























Natten tills i dag har varit jätte jobbig för hela familjen .
Både jag och Timmy har sprungit fram och tillbaka mellan sovrummen på övervåningen hela natten .
Bastian har varit jätte ledsen, hostig och snorig .
Men han är bättre nu, och han har ingen feber alls .
Så jag trot att anledningen till att han vaknade var för att han hade ont i munnen, och när han skrek och grät så blev han snorig, så att han igentligen inte är riktigt sjuk .
Men självklart så håller jag ju koll på tempen osv hela tiden .
Försöker få i honom massor med vätska hela tiden, men han tycker inte att det är hätte roligt direkt . . .


Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0