Det bästa jag har gjort !


När Bastian vaknade så fick han hoppa i badet och så fixade jag naglarna på honom .
Attans vad fort de växer ! Och inte på tal om all smuts som samlas under de små naglarna och i handflatorna .
Efter det blev det lek på filten på golvet . Han skrattade så dant och hade jätte roligt .
Sedan hjälpte jaghonom till mage och så somnade han . hehe .
Min älskade skatt !
Men så länge han trivs på mage, andas och snuttar på nappen så får han sova så .
Har ju självklart stenkoll på honom så att han inte vrider på huvudet så att han inte får luft .
Men som sagt, så länge han trivs så, så får han sova sådär .
Men på nätterna skall han sova på ryggen, för då har han ju dels ett lite tjockare täcke och en kudde att ligga på och jag har ju inte lika hård koll på honom på nätterna .






Bastian är något utav det bästa jag har gjort och jag ångrar inte något en sekund !
Han är en utav dem som har gjort mig till den jag är idag och jag tackar honom något enormt för det !



Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0