Diezel


Hejsan hoppsan !
Halvligger i soffan med datorn på beben och en pigg och glad Bastian brevid mig som sparkar och slår i lusten undertiden som han testar alla djud som han kan ''säga'' . hehe . Såå söt ! =)
Jag orkade inte riktigt gå upp tidigt i morse, så jag tog Bastian till mig i morse vid 7, myste i ca halvtimme tills Jessica kom förbi på morgonkaffe innan hon åkte vidare till skolan .

Jag har fått lite bilder på vovven som vi skall hämta i slutet utav denna månad, ååhh vad jag längtar tills dess !
Men ja, köket och det måste bli klart innan vi hämtar hem honom . Men vi skall försöka göra så att allt nästan är klart tills i slutet utav denna vecka , eller kanske början på nästa .
För sen så skall jag ju ha hem folk hit för Oriflame-party ! =)








Kommentarer
Postat av: Maja

Vilken söt liten än:)

2011-02-02 @ 12:41:44

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0