Egen tid

Hejsan hopsan sa ! =)
Förlåt för den dåliga uppdatringen här på bloggen .
Men det är ju så att det är Februari och då mår jag rent utav skit !
Igår hände det inte alls mycket, på kvällen gick timmy till några polare för att öla lite .
Jag ver hemma med Bastian, sedan gick vi förbi Tomas grav och tände ljus .
Oj vad jag grät .
Min lillebror gick bort i Februari 1998, min morfar 2005 och Bästa vännen Tomas 1010 .
Så ja, jag ver helt förstörd igår .
Men nu är det bättre ! =)
Timmy skall ha Bastian hela kvällen/natten .
Jag skall till stan med några brudar, bowla och sedan kanske dra vidare till någon krog .
Jag behöver få min tid med vänner och släppa allt hemma, och Timmy behöver tid med Bastian själv .
Så detta är nog ingen dum idé !
eller ?
Nej det är det inte !!!!!

Kommentarer
Postat av: emelie

det är du värd.. ha en toppen kväll :)

2011-02-05 @ 23:22:52

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0