En bra helg !


Hejsan hoppsan !
Oriflame-Partyt blev lyckat, hade en jätte rolig kväll ! =)
Igårdagen spenderades i sängen med Bastian, de få gångerna jag gick upp var för att värma mat till honom eller byta blöja .
För dagen så gick vi upp vid fyra . haha . men nej. vi sov inte hela tiden . Bastian hade ett helt underbart humör, läg och skrattade, tuggade på sina händer och sparkade med bebeb rakt upp i luften .
Min älskade lille pojk ! ♥
Sedan när Timmy kom hem igår så lagade vi mat, åt och tittade en sväng på tv .
Sen somnade vi alla i bädden . hehe .
Min familj är den bästeste !

Nu idag är Timmy iväg och tar Rallylicens, jag och Bastian skall vara hemma städa och fixa i huset .
Laga lite mat med tänkte jag . hehe .
Vad sägs om pasta-ost-och skinksås ?! muuums !
Sammanfattning då, jag har haft en fartfylld och lugn helg .
EN BRA HELG ! =)


Kommentarer
Postat av: mormor

Det låter "jättebra"

2011-02-20 @ 10:39:29
Postat av: emelie

TACK återigen för en toppen kväll i fredags ! :)

2011-02-20 @ 19:27:55

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0