Hela natten ?!


God härliga morgon ! =)
Det är ju helt fantastiskt, Bastian har hoppat över maten i tr nätter i rad !
Vaknar en gång, men då är det bara att stoppa om honom,
in med nappen och sen somnar han om till morgonen !
I natt så tog jag honom till mig då både han och jag var lite mys-sugna, hehe .
Sista matningen går var vid 22,00 och sedan nu vid 07.00 .
Nu är det nog inte långt kvar tills han sover heeela natten . ååhh underbart ! =)

Jaha, annars då . Nu har vi vatten i köket och nästan alt är uppdiskat och på sin rätta plats .
Har beställt gardiner från internet och hoppas på att jag får hem dem innan fredag .
Sen är det  lite tavlor och kanske en hylla som skall upp på väggen .
Men annars så är det klart ! =)

Skriver mer sen ! =)

Kommentarer
Postat av: sofia

Vi vill se bild :D

2011-02-15 @ 07:46:55
Postat av: emelie

guu vad härligt, både med bastian och med köket :)

fabian, min lilla tjockis äter en gång på natten fortfarande.. Men det stör inte så mycket, han somnar om direkt så! =)

Puss o Kram

2011-02-15 @ 08:09:19

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0