Hemma från prommenix


Kom nyss hem från en prommenix med Bastian och Mimmi .
Vi gick till udden och sedan till hemköp för att handla lite .
Mimmi hann knappt att komma in innan hon skulle åka igen . heh . 
Jag tog några snabba tag med dammsugaren i vardagsrummet,
( kommer inte fram med den någon annan stans )
Och sedan satte jag igång kaffebryggaren .
Kim skulle kanske komma förbi sedan och prata lite,
hålla mig sällskap när Timmy är iväg och jobbar, snäll han är !

Annars så händer det nog inte så mycket idag, Bastians temp har gått ner igen till 37.5  .
Så det är lugnt med honom . Pigg och glad när han är vaken . hehe .

Har fått in fler anmälningar till Oriflame-partyt idag,
och det är inte försent för er andra att anmäla er heller !
Kommer bli en kanonkväll !
Och vem vet, det kanske blir som en förfest och sedan att vi drar vidare ?!
ja men vem vet . hehe .



Kommentarer
Postat av: emelie

jaa det vore ju trevligt.. jag sa iaf te johan igår, Nu när inte jag ammar längre så tar ju inte jag med mej fabian såklart :) Jag ser verkligen fram emot oriflame partyt :)

2011-02-03 @ 12:22:06

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0