Imorgon är grovjobbet klart !


Sådär, nu är tapetseringen klart i köket !
Underbart ! Imorgon skall dom lägga golvet och sätta dit golvlister, sen så är Peters jobb klart !
Jag har ringt till JYSK i linköping, beställt ett bord och två stolar som förhoppningsvis kommer hem till butiken på fredag . Sen är det bara fin-liret kvar . Med andra ord, mitt jobb kvar . hehe
ååhh, när allt är klart skall jag sätta mig i köket, ta ett glas vin, pusta ut och bara njuta av att allt är klart !
Men vi får väll se hur lång tid det tar innan jag tröttnar ordentligt i något annat rum och börjar göra om där . haha
Igentligen är det ju bara vardagsrummet kvar .
Har några planer för källaren med, borde kanske komma på någon bra lösning för tvättstugan och gymmet .
ja men vi får väll se . Nu måste vi nog ta det lugnt ett litet tag iallafall . Hinna njuta utav köket .
Pallar nog inte att hålla på så här mycket och länge i ett till rum nu direkt .
Vardagsrummet är vi ju i hela tiden ed, vi äter, tittar på film och umgås alltid där inne .
Så det får nog som sagt se ut som det gör där inne ett ganska bra tag .
I sommar skall vi ju måla om huset .

Bilder kommer senare !

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0