Ingen hjälp idag


Vi fick ingen hjälp med köket idag, så Antonia Rankleven kavlade upp ärmarna och satte igång .
Slipade fönster och målade dem . Nu är även alla luckor heeelt klara, bara att ta bort tejpen från den stora luckan . skönt det iallafall . . .
MEn jag kan ju faktiska ta och erkänna att jag har varit nära på tt fälla både en och annan tår för att det ser ut som det gör här hemma . Mår inte bra utav det asså !
Tur at jag har min lille prons Bastian . Höjdpunkten i mitt liv !



Han har sovit ganska mycket idag, han är lite varm . 37.8 grader .
Men det är ju inte så mycket än så länge . Han är ganska pigg när han väl är vaken och äter som han ska, om nästan inte mer . hehe . Och så kräks han knappt, utan får behålla nästan allt !



Så både han och jag tog oss en liten tupplur efter att vi kom hem från Glimten och handlandet .
Skööönt ! =)

Kommentarer
Postat av: Isafisa

Vilket mirakel! <3

2011-02-03 @ 11:46:47
URL: http://www.nogg.se/thatswhatiprefer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0