Mycket


GodMorgon !
Igårkväll började jag på ett inlägg här i bloggen, men hann inte riktigt att skriva klart,
kom inte ens till hälften . hehe . ja jag har fullt upp här hemma fortfarande .
Diezel måste gå ut väääldigt ofta för att kissa och bajsa .
Lite mer än vanligt, än vad jag är van vid och jag har haft måååånga valpar ! hehe
Men men, det är så det är med den saken . hehe .
Bastian åt inte på hela natten igen, jippie ! =)
Vaknade lite grann några gåmger, men det var bara för mig att visa mig så somnade han om direkt !
Min älskade skatt ♥

Timmy har åkt till jobbet och jag skall leka med Basse som ligger här brevid mig och skrattar .
Hörs förhoppningsvis sen ! =)


Kommentarer
Postat av: emelie

vill nog påstå att han är himla söt den där lille vovven :)

2011-02-26 @ 19:58:55

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0