Myskväll


Sådär, nu är det bara att dra några tag med dammsugaren imorgon igen, sen är det klart .
Idag har jag dammat, diskat, tagit ner och upp saker från källaren, satt ut värmeljus i hela huset, dammsugit, tvättat alla golv, bytt ut askkopar m.m .
Nu har jag slängt mig i soffan med ett glas med cola och pustar ut till '' Sveriges värsta bilförare '' .
Timmy sitter bravid mig och Bastian ligger i famnen hos Kim och sover , myspys !

Imorgon är det dax för Oriflame-Partyt ! Äntligen ! hehe .
Var nere förut på byn, mötte upp Emelie Andersson med barnen och handlade det som jag skall ha imorgon .
Tex chips, läsk, värmeljus och  ( eller hur det nu stavas, hehe ).

Ne, nu skall jag skölja ur färgen i Timmy's hår och sen blir det nog bädden .
Är helt slut efter dagen .

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0