se upp !

Var ner till ICA förut för tt handla det viktigaste, mat till Bastian, mjölk, kaffe och katt mat . heh
Men på våran uppfart så är det isgata ! svin halt !
Och det finns några få fläcker med is på gatorna med .
Men där det inte är is eller snö, där är det fullt med grus och sand så man håller på att ramla omkull på det ist .
Tur att man har vagn och att jag har lärt mig att inte släppa den när jag halkar till . hehe
Annars hade jag druttat på rumpan fleeera gånger idag . hehe



Nu ligger han nymatad och mysig här brevid mig och jag hinkar i mig kaffe .
Funderar på om man kanske skulle gå förbi Lojsan ikväll, får se .
Kanske inte vill lämna huset sen när peter skall tapetsera, vill vara med och se ! hehe



En bild ifrån igår . Jag ligger nderst med bastian på bröstet . Mina ben på Timmy, solex i hans knä och akilles på ena benet och hjälper till att trycka på tangenterna på datorn . hihi
Undrar hur trångt det kommer att bli när lilla Diezel kommer hem . hahah



Kommentarer
Postat av: Gullan86 stolt mamma till Ted

hahahaha



kan du inte visa lite bilder på hur husets renovering blir? är det mkt att fixa på huset?

2011-02-07 @ 22:43:45
URL: http://gullan86.blogg.se/

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0