Fixa köket


Hallojsan ! =)
Denna natt var en utav de bästa ! hehe . Bastian sov mellan 4 till 4 och en halv timme i sträck !
Och när han vaknade i morse, så tog jag upp honom för att mysa lite i sängen, det gillade han så då glömde han bort i en ca halvtimme att han var hungrig . Så ingen stress där inte . Fick tillochmed klä på mig utan en skrikande bebis som vill ha mat direkt ! . Underbart ! ♥
Runt tiotiden så ringde jag Jessica och hon kom hit ganska snabbt därefter .
Vi har sittit här hemma i soffan, druckit kaffe och pratat om allt mellan himmel och gjord .
Trevlans !
Bastian har sovig ganska mycket nu under dagen, så han kommer nog vara piggelin tills Timmy kommer hem, så då får dom ha sin far-och-son-tid .
Igår så åkte vi ju upp för att hämta tapetarna . Vi köpte även ett nytt golv som skall läggas i köket , ååhh det kommer bli så fiiiint ! =) .Längtar som bara den tills det blir klart !
Men idag måste jag tömma hela köket så att vi kan börja lite smått . I helgen så skall vi få hjälp med att kakla och få tips ang tapetseringen, så det blir kanon bra ! =)
Så ja, jag sätter ig¨ång nu direkt ! Jessica skall plugga lite så skall nog låta henne vara en stund =P .

P&K

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0