Full fart idag med !


GodMorgon på er alla ! =)
Denna natt så sov Bastian i tre timmal mellan målen, ack så trött jag var !
Men var var bara att pallra sig upp ur sängen och mata honom . Men skönt var att han somnade omväldigt fort när jag hade lagt tillbaka honom i sin vagga .
I mitten utav denna månad så skall vi testa att ha honom sovandes i sitt rum i sin spjälsäng, får se var han tycker om det . hehe .

Idag blir det full rulle igen, vid nio skall man möta Emelie Andersson med barn för att sedan gå hem hit, fika och prata om dittan och dattan . hehe .=) Mycket trevligt !
Sen lite senare under dagen så skall Lovisa komma hit på besök, det gillas massor med !
hehe . Lite konstigt att jag träffar vänner mer nu när Bastian har kommit än vad jag gjorde när jag gick hemma heeela dagarna och var gravid . Men tro det eller ej, men jag känner mig piggare nu när Bastian finns än innan . Trots att jag då kunde sova nästan hela dagarna och nu avbryts min sömn heeeela tiden .
jaja . hehe .

P&K

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0