Godkväll


Godkväll på er alla !
Sitter nu i soffan utslagen med Timmy brevid mig .
Bastian ligger och sover i sin babysitter , eller ja han vaknar nog snart för jag hör att han ligger och gnyr lite .
Han har varit vaken jätte mycket idag ! Och nästan hela dagen så var han pigg och glad, men fram mot eftermiddagen blev han gnällig och hade lite svårt att komma till ro för att sova längre stunder . Men när han väl somnade så vaknade han efter tre timmar för mat och sen somnade om som en liten prins igen .
Men jag hoppas att han sover i natt med, för jag är trött ! Natten som har varit var ganska kämpig, men det är så det är att vara småbarnförälder ibland . Jag vet ju att det kommer bli bättre med hans sömn, så det är bara att stå ut !

Imorgon skall farmor komma på en snabb visit, tråkigt att det ser ut som en arbetsplats här hemma, men det är så det är . Har förvarnat henne om det, men huvudsaken är ju att hon får träffa mig och Bastian . ♥

Nu skall jag ta och varva ner innan det blir dax för att krypa ner i bädden .
Kanske ta något litet att äta med . . .

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0