Lugn söndag


GodKväll !
Ligger i en nybäddad säng, Timmy tittar på film på sin dator och Bastian har precis ätit
och jag tror att han somnade direkt .
Jätte tröttis, han har varit vaken vääldigt mycket idag och bara sovit tre gånger med knappa 2 timmar varje gång . Och ändå så har han haft ett jätte bra humör ! Lite kinkigt nu på kvällen, men det hör ju till ! hehe

Det hände inte så mycket idag, jag har varit med och aktiverat Bastian heela dagen .
Nu på kvällen så har vi tittat på film, ätit godis schips, dipp och tittat på några filmer .
Lugn och skön söndag.
Slutet utav veckan som kommer så kommer det att hända grejjer .
På Onsdag skall jag på kontroll hos Barnmorskan, Jessica skall med och ha Bastian .
Torsdag skall Bastian på 2 månaders läkarkontrollen på BVC och innan det skall vi väga och mäta honom .
På fredag skall Vi in till US för att göra hörseltestet på Bastian, som vi mot all förmodan missade förra gången .
hehe, men NU på fredag skall det göras ! haha

Ne nu skall jag lalla omkring lite på Internet innan jag somnar .
GodNatt !

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe!

2011-01-23 @ 23:05:03

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0