Måla, Måla, Måla !


Hejsan, denna natt har jag haft Bastian på min mage/bröstet hela natten . Han kom inte till ro i sin egna säng inatt heller . . . så är det med det . .  Skall försöka få honom att sova i sin egna nu inatt, hoppas att det fungerar .
Annars har denna dag varit lugn, Timmy var iväg och jobbade några timmar och då kom Farmor förbi på fika och vuxenprat . Älskar min farmor ! ♥

Annars så har jag målat lite luckor, lådor och det runt om dem .
Men det skall målas ännu en gång imorgon . Vi får se om Timmy får åka ut och salta i natt, hoppas inte på det .
För då kan vi vara lite mer envisa med att ha Bastian i sin egna säng . Fungerar ju inte riktigt när han skall upp och jobba tidigt i mirgon eller så och ha Bastian skrikandes halva natten . hehe .
Och så kan jag sätta igång och måla allt igen på morgonen så att jag sedan på kvällen/eftermiddagen kan måla de stora ytorna på luckorna som skall vara i en annan färg, ( brunt ) .







Det är ju tur att jag tycker att det är så roligt att måla ! hihi



Kommentarer
Postat av: Anonym

he he

2011-01-14 @ 19:04:24
Postat av: becca

vad blir det för färg på luckor o vägarna?

2011-01-17 @ 12:05:55

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0