Min älskade skatt ♥ !


GodMorgon på er alla !
Bastian sov länge i natt med, matades vid nio på kvällen, sedan vid tre i natt och så gick vi upp vid sex i morse . Åååhh så underbart att han börjar sova längre på nätterna . Det var nog antagligen i övergången ang sömnen som han var lite orolig . Men nu gillar han läget likom . hehe .

Nu på morgonen har han legat under sitt babygym och tittat sig omkring, - jätte glad !
Men nu ligger han brevid mig i soffan på en mysig filt, små gnyr lite och snuttar på nappen .





Idag skall vi ta kort på familjen och kolla Bastians hörsel .
Min älskade skatt ♥ !

Kommentarer
Postat av: emelie

hääärligt.. säg till när ni är med i tidningen sen, så ska jag köpa ! :)

ni kollade inte hörseln när ni var uppe efter tredje dagen ?

han är iaf hiiimla söt eran lille skit :) hihi

2011-01-18 @ 09:14:18

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0