Mycket att fixa och dona


Hallojsan !
joo jag vet, jag har blivit lite dålig på att blogga . Men ack så mycket man måste göra om dagarna . Mata Bastian, byta blöja, aktivera honom , städa, diska, tvätta, laga mat, träffa vänner, familj och där imellan hinna gå på toa, duscha och sova . haha, ja ni . . . det är en ordentlig omställning man utsötter sig för när man skaffar barn . Men jag ångrar inte inte en sekund kan jag lova ! Jag vet att det blir bättre med tiden . Man kommer in mer och mer i rollen som förälder och när han blir äldre så kommer sömnen få mer plats på nättena .

Idag så har det varit väldigt lugnt på dagen, soffpotatisen Antonia och Bastian =) .
Men när Timmy kom hem så kom även Jessica inte alls långt efter .
Då tog Timmy Bastian och jag och Jessica gick ut i köket och började riva tapeter, ta bort luckor .
Nu har även nästan allt kakel åkt ner, spisen är urkopplad, fläckten nere och så har vi börjat skrapa bort färg i fönstret . ja allt samtidigt ! haha . . .

P&K

Kommentarer
Postat av: emelie

jag vill allt påstå att du är duktig :)

2011-01-07 @ 21:10:02
Postat av: Jessica

Nästa gång jag kommer förbi tycker jag att vi målar luckorna! Det är roligare än att riva tapeter ;-) hihi

2011-01-07 @ 23:12:56

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0