Dagens

GodKväll på er kära läsare !
Mår bättre i huvudet idag än igår, haha .
Har inte tänkt så mycket på allt, kanske bra det .
Mn jaha, idag då ?!
Det har varit ganska lugnt . har varit sååå oerhört trött och haft ont i nästan varje del utav min kropp .
Så imorgon blir det att ringa ner till min läkare igen och be om en ny tid för kontroll .
Går ju på kontroller lite då och då för att kolla olika värden i kroppen, skelettet, lederna m.m .
Det går ju lite skit i släkten och dom kontanterar att något är det som är fel, men dom har inte kommit på vad än .  Känns som om jag kan få ganska roliga kommentarer på det jag nyss skrev utav er ?! haha
Gav er världens läge juh =P

Jag och Bastian var hemma hos Timmy och träffade Akilles förut idag med .
Saknar den lilla missen något fruktansvärt, men han är ju utekatt, såp det går ju inte att ha honom här hemma .
Men som sagt, om det hade gått så hade jag oavkortat tagit med honom hit !!!



Har bokat tvättid för morgondagen med , mellan 12-16 . Om ni vill veta . haha

Nu sitter jag i soffan med Timmy, Har nyss badat och dricker lite kaffe .
Basse sover så sött och snart är det dax för bädden .


Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0