Glada nyheter !


GodMorgon på er alla !
Igår var en bra dag !
Det började med att jag satt och sökte jobb hela förmiddagen, fixade CV, gjorde personliga brev m.m .
Sen gjorde jag ännu ett godkänt test i teorin på körkortet, synd bara att jag inte har varit på körskolan och gjort det . hehe .
Sen när Timmy hade slutat jobbet åkte vi till Linköping för att träffa pappa .
Där fick vi veta att han skall få kommer hem till lägenheten om ca 2 veckor om allt går enligt planerna, underbart !
På vägen hem så stannade vi till hos Susanne och Peter där det blev kaffe och trevligt sällskap . När vi kom hem till mig igen så ringde min telefon, det var en man som hade sett min jobbansökan och ville att jag skulle komma på arbetsinterjuv idag vid 14.30 ! heeelt underbart !
Så idag gäller det, när Basse sover så är det dax för en dusch för mig, kläderna har jag redan strukit .
Basse skall vara hemma hos Lojsan tills Timmy slutar jobbet, om jag inte har hunnit hem tills dess, men det tvekar jag på att jag hinner .
Så håll tummarna för mig alla idag ! =)

Hörs !

Kommentarer
Postat av: g.mormor

Håller tummarna !

2011-07-12 @ 09:11:50
Postat av: Thessan

Lycka till idag nu gumman! Jag håller tummar och tår för dig. Kram <3

2011-07-12 @ 13:16:45

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0