Jag och Timmy



Det är många som har frågat vad det är som har hänt mellan mig och Timmy .
För att inte gå in på så många detaljer, som ni faktiskt inte har med att göra så skall jag försöka förklara läget lite .
Det började med att det är småsaker som har under en längre tid blivit till stora, tjaft ofta och tillslut så tröttnar man helt enkelt . Vi kunde inte prata med varandra om hur vi ville ha det eller om vad vi tyckte var fel .
Så vi beslutade om att vi skulle '' göra slut '' och flytta ifrån varandra .
Men vi båda behöll vårdnaden om Bastian, Timmy skulle ha honom varannan helg fram till han blir ett år och börjar på dagis, då varannan vecka .
Jag skaffade mig en lägenhet och köpte en massa nya grejjer .
Men det tog lite mer än en vecka, sen så blev min far akut allvarligt sjuk .
Han låg på Karolinska sjukhuset i Stockholm och jag var väldigt nåra på att förlora honom !
Timmy fanns då vid min sida hela tiden, hjälpte mig med Bastian och tröstade mig .
Vi kom varandra väldigt nåra igen .
Och nu så har vi beslutat om att vi skall vara tillsammans, men jag skall ändå ha kvar min lägenhet .
Jag bor här och Timmy hemma hos sig .
Sen framöver så får vi se hur allt blir . Nu få+r det inte gå för fort fram !
Men nu är vi nykära som aldrig förr, har hittat sidor hos varandra som vi inte viste fanns .
Vi har kul, beter oss som barn imellanåt .

Om det är något annat ni vill veta så fråga .
Jag har inte uppdaterat så mycket om detta pga av att jag har mått vääääldigt dåligt utav allt .
Mycket för det som hände mellan mig och Timmy, men mest för pappa .
Jag var så nära på att förlora honom, men nu är han på sjukhuset i Linköping och mår bättre .
Var och träffade honom igår med Bastian och Timmy .
Pratade om lite allt möjligt och kollade läget liksom .
Skall dit igen på söndag . ♥


Kommentarer
Postat av: emelie

låter helt underbart :)

2011-07-08 @ 19:05:43
Postat av: g.mormor

Hoppas att det ordnar sig med ALLTING för DIG !

2011-07-08 @ 23:41:05
Postat av: Thessan

Hej gumman! Hoppas du får en fin helg och hälsa pappa massor från mig på söndag!

Kram

2011-07-09 @ 19:30:31

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0