Tvätta


GodMorgon på er alla !
SItter i soffan med kaffet, har fixat och donat lite nu på morgonen så som att förbereda inför nedgången till tvättstugan lite senare idag .
Jag funderar på om man ska chansa på att gå ner kanske en timme tidigare, i hopp om att det inte är någon där då . Så får man lite extra tid . När jag var och bokade min tid så var det ingen som hade satt upp sig på morgonen, inte på hela veckan .
Men sen så är det ju j*vligt trist att om man kommer ner tidigare och det är någon där, så har jag baxat ner all tvätt på ena armen och Bastian på andra . Knölat upp nycklar och haft mig i onödan . . .
humm, svårt val . Vi får se hur jag gör . hehe .
Jaha, annars idag så skall Lovisa höra av sig efter jobbet, blir nog en och annan kaffe och skitsnack känner jag på mig . Igentligen bore jag nog ner på byn för några ärenden, men får se hur det blir med det också . haha
Attans vad lat jag känner mig då =P



Nehe, skall lägga Bastian så han får vila lite .
Känner att min kropp vill göra det samma, men måste ta tag i tvätten, städningen, disken och allt annat .
Fixa ögonbrynen kanske ? JA men varför inte ?! hahah



Kommentarer
Postat av: Anonym

En fråga bara, vad är det som hänt mellan dig och Timmy? är ni fortfarande tillsammans fast ni flyttat isär? förstå ingenting, kan du inte berätta?

2011-07-07 @ 10:25:35

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0