Tvättdag


Hej på er !

Kalaset hos familjen Köhl igår var lika trevligt som vanligt !
Lilla Maja är inte så liten längre, 8 år blev hon igår =) .

Denna morgon började med full fart !
Vid strax innan sex gick Basse, jag och Timmy upp .
Basse fick frukost, jag och Timmy fick kaffe =) .
Sen gick jag ner me all tvätt till tvättstugan, så jag slapp att bära allt plus Batian vid sju.
Pratade lite med Timmy sen gick jag och Basse ne till tvättstugan .
Nu ligger han och sover så sött i sin säng och snart är det dax för ännu en sväng till tvättstugan .
Annars på chemat idag då, damma hela lägenheten, bädda rent, dammsuga . Ja städa helt enkelt .
Sen när Timmy har slutat jobbet så skall vi hämta en gåstol åt Bastian ! =)
Han börjar bli stor nu ! ♥

Sen så ska vi hälsa på Susanne och Peter .
Får se om vi ska vara med och ta upp båten inför imorgon då vi skall åka till vis-festivalen .

Hörs av sen !

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0