Älskade skatt ♥

Hej hopp !

Idag så skall jag, Bastian och Mimmi till lägenheten, titta hur den ser ut och skriva kontrakt .
Efter det skall vi ner på byn, handla lite och sen till försäkringskassan .
Sen antar jag att vi skall hem igen .
Bastian har haft et helt underbart humör nu på morgonen/förmiddagen .
Han är det bästa som finns och det bästa som har hänt mig !
Ångrar inte en sekund och tar vara på varje dag som går !
Min älskade skatt ♥

Hör av mig senare igen, nu skall jag fixa mig ett ansikte =)

Kommentarer
Postat av: sanna

men vad händer? ska ni gå ifrån varann??:0???

2011-06-11 @ 22:12:40
Postat av: Isa

Nu är jag inte riktigt med här, är det slut mellan dig och timmy? :s Hur mår du vännen?

2011-06-11 @ 22:28:18
URL: http://isamalm.blogg.se/
Postat av: E

Hej, kan du inte berätta vad som har änt mellan er? har följt din blogg länge nu

2011-06-12 @ 13:13:32

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0