Äntligen tillgång en sväng !

Heeeej älskade blogg och läsare !
Äntligen så har jag fått tillgång till en dator med Internet en sväng !!!!
Men Jenny som äger den skall snart åka igen, så jag får passa på att skriva fort ! hihi .
I lördags var det ju lite inflyttningsfest, den var lyckad och jätte rolig !!

Sen har det varit ganska lugnt .
några ärenden på byn och så .
I natt skall jag försöka att sova ensam, får se hur det går .
Har en känsla utav att jag kommer ringa hit Ida eller Jessica eller någon . hehe .
Det blir så snyftigt ensam .
Basse kan jag ju inte ha i sängen, han rullar ju runt som f*n så vill inte riskera att han ramlar ur !!!
ne men nu måste jag lämna tillbaka datorn, hörs så fort jag bara kan !!!

P&K

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0