Tänker aldrig vika mig



Vad är det som har skett?
Nånting är plötsligt snett
förs bort någonstans
jag tänker fly om jag får en chans
jag måste slåss på alla sätt
för det ni gör känns inte rätt
jag stretar mot, vägrar gå
så kom igen om ni tror det blir lätt

sök ingen eld om du glömmer bort glöden
jag tar strid till döden
kommer aldrig, ger mig aldrig nånsin ger jag upp nu
who oh oh oh kan du stoppa en vind eller hålla den i handen
glöden tänder branden
kommer aldrig, ger mig aldrig nånsin ger jag upp nu

Måste slåss på alla sätt
jag måste få dem på reträtt
vägra gå, streta mot
jag är på väg men det känns inte rätt
Jag måste hålla ut
om jag ger upp så är det slut
men okej, det löser sig
för jag tänker aldrig vika mig



Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0