Aktivering


Hejsan ni alla goa och glada ! =)

Efter en lång och fartfylld dag igår så blev det en väldigt lugn dag idag .
Men jag tänkte ändå att jag skulle ta tag i städandet sen när Timmy kommer hem från fixandet i garaget och senare ikväll försöka att tvinga ut mig på en prmmenix med Diezel, får se om Solex får följa med då .
Om jag har krafter och ork att hålla reda på de två . Solex är ju igentligen inga problem med, honom skulle jag kunna släppa lös i skogen, men Diezel måste jag ha mer koll på, konstant .
Vi har ju åkt ut några gånger i skogen med Diezl och släppt honom, men det är på platser där det är långt till vägen, människor och andra hundar , ifall han skulle dra iväg för långt .

Skall även göra en 3D avjutning utav bastian's fötter sen när han har vaknat .
Fick ju det i dop-prettens igår . <3

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0