Gänt inlägg av Akilles


Hej, nu var det länge sen som jag fick tillfälle att sätta mig vid mamma´s dator .
Men jag tänkte skriva ner 10 saker som jag tänker på varje dag . . .



1. Jag kan svära på att jag hörde konservöppnaren !

2. Är det något jag inte fattar så är det när människor gör ljud med munnarna .

3. Varför gör regeringen ignet med de jobbiga hundarna ?

4. Om det finns en gud - hur kan han då tillåta kastrering ?

5. Om hundar tjänar människor, och människor tjänar katter, varför kan vi katter aldrig få dessa dumma hundar att göra något för oss ?

6. Det här ser ut som en bra plats för en tupplur .

7. Nä nu ! Jag är säker på att det där var konservöppnaren !!!

8. Skulle människor ha byggt en stor och komplex civilisation på egen hand om katter inte hade gett dem en orsak till att uppfinna soffor och konservöppnare ?

9. Om det verkligen var konservöppnaren, undrar om jag inte ska ignorera den en stund för att visa vem det är som bestämmer .

10.  Varför måste det alltid vara en glasruta mellan mig och den där fågeln ?




Kommentarer
Postat av: g-mormor

BRA !!!!!!!

2011-03-27 @ 13:11:53
Postat av: U-mormor

Lilla gubben hoppas du får tillfälle att skriva snart igen. :) håller på dig <3

2011-03-27 @ 13:19:37

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0