God sjuk morgon


Hej hej . . .
Ursch, jag har inte blivit bättre, utan sämre .
Vaknade inte ens när Bastian skrek i natt och ville ha mat .
Så Timmy fick gå ner för att värma mat till honom och sedan komma upp för att väcka mig .
När jag då vaknade så var jag såå oehört svättig, det bara rann om mig,
men jag skakade och frös som fan trots att jag hade tagig febernedsättande .
Så nu på förmiddagen skall mamma komma hit .
Hon har tagit ledigt från första passet på jobet för att komma hit och ta han om oss .
Hon skall vabba . . hehe .,
Men om jag och BAstian är lika dåliga imorgon,
( för jag har nänmligen smittat honom . . . )
Så får Timmy vara hemma imorgon och ta sin första Vabb . . .
Men det är ju inget vi hoppas på . . .
VI vill ju bli friska !

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0