Härlig morgon


Ja, och som vanligt så hinner jag knappt med att blogga längre . hehe .
Igår jobbade Timmy till ca fyra och jag låg i soffan med Bastian nästan hela tiden .
Fick vara uppe nästan hela natten för att antingen mata Bastian eller för att vara ute med Diezel, så jag var jääätte trött ! Sen på kvällen så kom Mattias, Nadja och barnen hit . Vå åt massa godis, chips, dipp och hade det jätte trevligt . Bastian fick sig ett kvällsbad och vid 8 så blev det bädden för hans del . Behövde bara gå upp en gång för att stoppa i nappen, sen sov han till två då det var dags för matning igen .
Idag gick vi alla upp vid 20 över 8, Bastian fick mat vid halv nio och nu ligger han och sover igen i sin babysitter . Diezel vänder upp och ner på huset och Solex ligger i fotöljen och bara tittar på honom . hehe .
Jag har nyss duschat och Timmy sitter brevid mig i soffan och tittar på '' lär dig svetsa med Gunde Svan '' haha .
Häärligt att få höra lite dalmål såhär på morgonen ! =)

Senare idag skall vi bort till Susanne och Peter för att äta lunch, får se om vi taross en sväng till skogen med hundarna sen med .
Annars är det inte så mycket mer på planeringen idag . Mamma kanske skulle komma förbi, vi skulle höras av om det senare .


Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0