J*VLA TELIA


GodMorgon .
Först gången på länge så sitter jag i soffan med kaffe med UTAN nyhetsmorgon ! haha
Boxern har pajjat totalt ända sedan igår, är det någon annan som har Telie som leverntör som har samma problem ? Jag har gillat Telia förr, inte bara för att jag har jobbat för dem, utan för att det faktiskt aldrig har varit några problem med dem förr . Vi satt liksom uppkopplade konstant på ett mobiltbredband förr, och det är inte på hästlängder lika dåligt som det är nu !!
men men, får ringa och prata lite allvar med dem senare .
Har redan ringt flera gånger ang våran internetuppkoppling, men den har blivit bättre efter att jag har ringt och tjatat lite .

jaha, igår var Jessica här heela dagen igen . så det har varit dåligt med prat med min syster dessa dagar, illa ! Får ta igen det idag ist ! Men då är väll hon upptagen, skulle inte förvåna mig, hehe .
Annars igår så var det en vanlig dag, hemma, mata/leka med Bastian . Han äter mer och mer pusé nu . Eftersom att magen har reagerat bra på honom så känner jag att det är lugnt att fortsätta .
Men moroten har han tröttnat lite på, så nu är det äpple och banan som gäller . hihi ♥

Sen på kvällen blev det en tur i skogen med hundarna, Och denna gång fick solex följa med .
Men jag tror faktiskt att jag bara skall ta med Diezel några gånger nu framöver .
Men det bara för att träna upp just honom så han blir van med andra hundar själv, l
yssnar på mig ( som han redan är suuper duktig på ) ch en massa mer .

Ne, vi hörs av senare, Bastian sover och vilddjuren måste ut .

Kommentarer
Postat av: emelie

vi har telia, kanal 4 funkade igår.. idag vet jag inte, då melvin har okuperat barnkanalen . hahha

2011-03-24 @ 07:57:45
Postat av: joi

idag har du pratat mkt med mig ;) <3

2011-03-24 @ 14:15:01
Postat av: g-mormor

nej jag har comhem

2011-03-25 @ 14:20:02

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0