Lite om allt


GodMorgon !

Som vanligt är kaffet upphällt och nyhetsmorgon är på .
Hundarna har ätit sin frukost och varit ute .
Bastian ligger mätt och belåten brevid mig med varma filtar, snuttar till och från på nappen och ibland på halva handen , skrattar och '' pratar '' . Hjärteskrutt ! ♥
Timmy är på jobbet .
Igår var jag ensam ( vuxen ) här hemma nästan hela dagen . Jessica kom förbi på kvällen strax innan Timmy kom hem . Det blev en låång arbetsdag för honom igår och lika så idag .
Bastian var vake nästan heela dagen igår . Han sov tre gånger på dagen, men de varade inte ens i en timme vardera . Så jag badade honom, matade och stoppade honom i säng strax efter sex . Han var trött, men ville vara vaken och titta sig omkring . hehe . sötnöt . ♥
Han älskar att ta tag i saker, skrattar när man blåser honom på halsen och klarar sig mer och mer ''själv'' .
Skickade efter massa bilder igår med, bla på Diezel och på bilder ifrån dopet .
Måste köpa mig ett till album för alla bilder .
Köpte ett stort när syrran och Sandra var här nere, på pelles photo .
Men den har jag fyllt med de bilder som jag tidigare har skickat efter .

Skall igentligen vara hos tandläkaren vid 10,40 idag . Får se om jag pallrar mig dit .
Måste ringa och kolla omm Susanne kan ha Bastian och Diezel .
Men jag överväger faktiskt att ringa och boka om så att jag får en ny tid .
Känner inte alls för att u och gå ner dit idag, inte alls !

Igårkväll fick jag med mig jessica på en prommenix med hundarna, så Solex fick också följa med .
Men ikväll blir det Bara Diezel som får komma ut på prommenix i koppel, känner att jag vill fokusera endast på honom . Han behöver den uppmärksamheten, egentiden och träningen . ♥


Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0