Lkpg - handla


GodKväll på er alla !
Sitter och pustar ut i soffan med en kopp kaffe och en mysig Diezel brevid mig .
Inattvar en hämsk natt, från kl 11 så var jag uppe en gång i timmen . Antingen matade och tröstade jag Bastian ( han håller på att få tänder och är jätte kinkig ) , eller så var jag ute med Diezel men jag vaknade även måånga gånger utav att jag själv var kissnödig eller var så törstig att jag inte kunde somna om .
Så i morse tog Timmy Bastian och hundarna då han nu var ledig på dagen .
Men jag sov bara en och en halv timme extra på morgoen, vaknade av mig själv och gick upp för jag var sååå kaffe sugen ! haha .

Vid strax efter elva kom Ewelyn och hämtade Diezel, sedan packade vi ner Bastian och begav oss till Farmor och Lars i Linköping . Där fikade vi och sedan åkte jag och Timmy för att handla till dopet . Bastian fick vara hos sin gammelfarmor och '' gammelfarfar '' .



När vi kom hem så var Bastian jätte ledsen, ville inte ha nappen och rev runt med hela handen i munnen .
Dreglar och har sig som bara den .
Läkarna på US sa ju även dem att han har tänder på g .

Nu skall jag varva ner här hemma . hejhej !

Kommentarer
Postat av: gammelmormor

Nu kommer en besvärlig tid, men det går över......

2011-03-09 @ 23:20:08

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0