Lugnt och skönt


GodKväll !

halvligger i soffan ny-duschad med min lilla dator på mig .
Bastian har sovit sen kl sju, Diezel ligger brevid mig, Solex i en egen fottölj och Timmy i andra sidan utav soffan och tittar på film . Allt är så lugnt och skönt .
Har varit ute med Diezel i en timme, mötte upp Ewelyn med sina kineser hanvvägs, trevlans .
Har även klippt klorna på båda hundarna nu ikväll och Bastian har badat .   
Det blev ingen skogen igår, utan hela familjen gick bort till Susanne och Peter på lite kaffe .
Jag lånade deras hunddusch, så nu är både Solex och Diezel rena och fina ! =)



Jag skulle fixa det där med avjutningen utav Bastians fötter idag,
det gck bra fram tills jag skulle ta bort gipset från formarna,
ena stortån tappades, tejpen fastnade inte och tillslut gick allt sönder och jag blev rasande !
J*vla skit ! Det var en fin tanke när vi fick det på dopet, men vi får fixa annat, något bättre .

Min telefon har vrit borta hela dagen tills precis inan jag tog en prommenix med Diezel,
Den hade hamnat mellan madrasserna uppe i sängen, suck . hehe .
Men skönt tt den är hittad nu iallafall !

Ne men annars finns det nog inte så mycket att säga om dagen .
Vi får höras av imorgon ist .


Kommentarer
Postat av: Joi

hur hamnade telefonen där?

2011-03-15 @ 22:47:27
Postat av: sarah med bebis i magen

den bilden var skit söt =)

2011-03-18 @ 13:10:52
URL: http://respekteravar.blogg.se/

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0