Mer inlägg


Människor har börjat att blogga mindre och mindre de senaste dagarna, och jag har bara ökat mina inlägg känner jag . hehe . Undrar varför det är så ?! Det är ju inte så att jag bara sitter hemma och inte gör ett skit, utan jag städar, matar och leker med Bastian, lika så med hundarna .
Jag är ute och går i skogen när Timmy är hemma med Bastian, träffar folk .
Men ändå ökar jag på med inläggen här i bloggen .
Vad gör ni andra ?

Jaha, är det någon som har glömt att ställa om klocan idag då ?
För nu är det ju faktiskt SOMMARTID ! 
Äntligen säger jag bara !
Men det skulle ju inte förvåna mig om det kom en decimeter till med snö .
Men i denna tid gör det ju inte så mycket, det smälter ju bort över en dag sen . =)

Ne nu skall jag plocka undan efter maten och ta mig en och annan kopp med kaffe .


Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0