Oj oj oj


Ja ni, oj oj oj vad det har varit fullt upp idag !
Morgonen spenderades med en mysig Bastian och Timmy jobbade en sväng på förmiddagen .
När han kom hem så åkte jag, JOi och Sandra till affären för att handla det sista och blommor tills imorgon .
Och vad vi har fixat och trixat ! Nästan allt är klart inför imorgon, mat och fika .
Blir helt slut bara på att tänka på det, haha .
När det var klart så åkte jag hem, JOi och Sandra till Lasse .
När jag kom in så fixade jag Kim's hår direkt, sen blev det att byta kläder, sminka sig, packa ner Bastian i vagnen, ta på Diezel och Solex koppel för att Sedan med Timmy gå bort till Ewelyn och Robert på smörgåstårta och kaffe . Trevlans !
Nu har jag precis duschat och målat naglarna . Pustar ut och strax blir det bädden, Bastian sover redan sen någa timmar tillbaka, duktiga pojke !
Imorgon är det ju dax, Dopet . . .

Ne, GodNatt på er .
Bilder kommer förhoppningsvis imorgon, om jag hinner och orkar, hehe.

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0