Pust*


Ja ni, äntligen kväll säger jag bara . haha
Kom nyss hem ifrån en 30minuters prommenad med Diezel .
Men direkt när vi kom hem så gick jag in på toaletten för att ta bort dagens smink,
Och vad tror ni att jag får se när jag kommer ut därifrån ?!
Joo det skall jag ta och berätta för er, en halvt uppäten toarulle och en aktiv Diezel.
Så nästa gång blir det en 45minuters prommenad, pust*

Jaha, dopet var ju idag .
Det var helt super, heelt kanon !
Att ha alla samlade, pratandes och skrattandes tillsammans .
Bastian skötte sig jätte bra igenom hela dopet, '' pratade '' i mun på präsetn, tittade sig omkring och tyckte att det var lite spännande med vattnet som kom på hans huvud .
Maten var supergod och fikat lika så .
Massor med fins pressenter fick vi / Bastian .
Så ja, jag säger det ännu en gång, kanon, heelt super dunder bra dag !
Men nu är vi trötta hela högen .
Hundarna har varit nästan hela dagen hemma hos Ewelyn och Robert, busat och haft det jätte bra .
Bastian somnade nästan direkt i soffan när vi kom hem och sover än så han har somnat för natten .
När han vakar för mat, som borde vara snart så skall han få på sig pjamasen, få i sig ett mål mat och sedan lägga sig i sin säng . Då blir det bädden för oss alla har jag en känsla utav . hehe .

Tack JOi och Sandra för all hjälp, ni är BÄST !

Skall försöka fixa bilder ifrån dagen, måste prata med syrran först .
Ne men ni, vi höres !

Kommentarer
Postat av: emelie

härligt att dagen vart bra :)

2011-03-13 @ 20:53:57

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0