Städning och lek


Hej hopp, gummi . . . . hihi

Hoppas att allt är bre med er alla i vårvädret !
Själv har jag slagit mig ner i soffan en sväng med kaffe, ( som snart måste fyllas på )
Bastian ligger nymatad och sover brevid mig, på andra sidan Diezel .
Solex ligger i fotöljen  och Rena Rama Rolf som vanligt på TVn .
Golvet har fått besök utan dammsugaren med . . .kanon !
Dammsugar ju en sväng varje dag, lite små jobbigt ja, men så är det när man har småbarn och två hundar som fäller som några andra härken . hehe .
Men men, det är ju synd att klaga ! =)

Igårkväll gick Jessica, fam Linder och hundarna i skogen .
Villken skillnad det blir på hundarna och särskillt på Diezel .
Han blir såå mycket lugnare när vi kommer hem och sover hela natten utan att bli uttråkad och hitta på en massa annat bus . Så ja, måste försöka ta mig ut varje dag, iallafall tills han blir äldre och lär sig att lugna ner .
Det går ju knappt att få en liten Husky valp att vara lugn, de måste ju få leka .
Både för att aktivera sig, få stimulans, utveckling och en massa annat .
Det är lika mellan barn och valpar när det gäller lek . . .



Kommentarer
Postat av: Anonym

lovar att ju äldre han blir, ju lugnare blir han INTE! :D han e ju en husky ! :)

spelar ingen roll om dom e valpar eller vuxna, nästan jobbigare som vuxna då dom kräver fruktansvärd aktivering. en skogs promenad och lite utställningarn räcker inte på långa vägar får en husky vovve !

2011-03-31 @ 12:39:59

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0