Frukost


Hallu !
Mot kvällen igår så blev jag bättre .
Så När Jessica kom förbi eftet att mamma hade åkt och att Timmt hade kommit hem ifrån kobbet så åkte jag och jessica med hundarna ut tills kogen en sväng och sedan till affären för att handla lite kvällsmat .

Denna dag har börjat underbart !
När jag och Bastain gick upp så fick han ligga i sin babysitter och vakna till liv lite .
Jag var ute med hundarna och sedan fixade jag Bastians frukost .
Och nej, jag kunde inte hålla mig längre . Jag var tvungen att testa . . . heheh
Bastian fick lite gröt nu på morgonen ihop med sin modersmjölkersättning !
Han älskade det ! Ville bara ha mer och mer och meeeer !
Men jag fick sätta stopp för honom så fick han sin andra ''vanliga'' mat .
Men det är ju skönt att han gillade det ! Hoppas bara på att det inte är bara för att det är något nytt och spännane utan att det nu håller i sig . Han är ju som sagt tidigare fyra månader den första April . Och så har han ju knappt ammat något så då brukar man ju börja med annan mat lite tidigare än med de som blir ammade .
Har bunkrat upp med gröt och puréer här hemma . =)





Kommentarer
Postat av: Emelie

Var glad att det gick så bra med gröten. En kompis son tyckte inte alls om gröt i början, han satt och hulkade och vid något tillfälle vet jag att han kräktes. Men dom började väldigt sent.

2011-03-23 @ 21:02:27
Postat av: Antonia

Mmmm, men nu gillar han det inte ! hummm

Bara puré som gäller . hehhe

2011-03-24 @ 20:52:04
URL: http://ranklevenantonia.blogg.se/

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0