Party och firande !


Hej hopp !
Igår kom mamma och Jocke förbi för att fira en lite tidig morsdag .
Vi fikade, drack massor med kaffe och pratade massvis !
Bastian fick pressenter utav dem som dom hade köpt när det var i USA förra veckan .
Jätte fina kläder, en bitring och en mugg . <3
Jag fick ett linne från Victoria´s secret .
Timmy var på Rallytävling .

Sen på kvällen när Timmy kom hem for jag, Ida Holm och Lovisa på förfest och sedan vidare till Vimmerby får att sitta i öltälten .  Dansade massvis med bugg, heelt slut blev jag ! haha
Sen blev det att titta hemma hos peter och bara snacka lite innan Philip kom och hämtade mig och Ida, jag hem till mig och Ida hem till sig .

Nu idag då, har fortfarande inte släppt att jag fick kaffe på sängen i morse ! hahah
plötslugt händer det, Tack Timmy !
Fick även ha en jätte glad och busig Bastian brevid mig, bra start på morsdag ! =)
Nu är Timmy nere i verkstan och pillar lite med den nya rallybilen .
Sen vid tre skall vi bort till Susanne och Peter, för att även där fira mammornas-dag ! =)

Ha det kanon !

Kommentarer
Postat av: emelie

låter som en toppen helg.. det är du värd ! :)

2011-05-29 @ 20:13:49

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0