Vardagen rullar på


Hejsan på er alla !
Sitter i soffan, och nu kan jag inte säga som vanligt, hehe .
Har haft fullt upp här hemma, men det känns ändå som om jag inte får något gjort .
Bastian Sover i sitt egna rum nu, och det går ganska bra .
Han sov ju hela nätterna utan att äta i lite över en vecka i vårat rum, så då bestämde jag mig för att flytta ut honom till sitt egna .
Då blev det att springa upp för att göra mat till någon i 3 nätter, men nu i natt så har det varit lugnt igen .
Han börjar bli stor nu ju ! =) Hela 5 månader ! ♥

På måndag kommer Erica och Buffy hit, ååhh vad jag längtar ! =)
Bastian skall även få 5-månaers sprutan då, men det kommer nog gå lika kanon som förra gången . =)

Diezel börjar mer och mer ''landa'' i familjen och vardagen rullar mer och mer på .












Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0