Dagis

GodMorgon !
Jag fick en min julklapp lite tidigt i år utav Timmy,
jag sitter och håller på med den nu, en dator !
Tack hjärtat !

Snart blir det att fara ner till Glimten, öppna förskolan med Bastian .
Träffa andra barn och mammor, trevlans !
Det börjar ju bli dags att ''vänja'' Bastian vad andra barn nu,
eftersom han skall förhoppningsvis börja på dagis i januari .
Han kommer dock inte hamna på det dagiset som jag och Timmy vill,
men det är fullt överallt förutom där .
Så han får stå på reservlistan till ett annat tills i augusti, då de ''stora'' barnen försvinner där ifrån så dom nya små får plats .
Då kommer han mer eller mindre garanterat in på det vi vill .
men men, så är det .
Vi kan inte vänta tills i augusti att skola in honom, jag pluggar och skall antagligen börja jobba, och timmy kan inte vara hemma från sitt jobb, så ja så får det helt enkelt bli .

Vi kan väll höras av lite senare igen .

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0