Hemma från Glimten

Hej igen !
Kom näst intill precis hem ifrån Glimten med Bastian .
Han ligger nu och sover en stund, så jag passar på att göra ett litet inlägg här i bloggen innan jag skall sätta igång med pluggandet .
Det blir inte så mycket pluggande när han sen är vaken, då är det fullt upp .
Det gick ganska bra på glimten förut .
Eftersom hans ena tand håller på att komma fram så blir han ganska lätt ledsen och så är han ju inte så van vid att andra små barn tar i och klänger på honom . Men som sagt, tycker att det gick bra för att vara första gången i denna ålder förhonom att vara där .
Var där någon gång när han var jätte liten, ca 2-3 månader .
Skall nog ner dit på fredag igen, vi får se .

Fick lite fler kunder till Oriflame också, det är bra ! =)
Nu är det ju julkatalogen som är igång, då brukar jag ha ganska många kunder .
Funderar på om jag skall ha en Oriflameträff i dec, men skall först och främst kolla intresset utav det innan jag sätter ett datum och börjar inhandla olika prover .

Ne, dax att säta igågn med pluggandet nu, hejhej !

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0