Trött på medicin

Goden morgen ! =)

Igår fick vi våra tre nya fönster på plats .
På fredag skall det sista sättas dit .
Stora nya fina fönster ! =) Jätte nöjda !
Och Bastian är 11 månader nu,
 stooora pojken !
Han skall ställa sig upp ''själv'' om man bara håller i händerna på honom .
Han sätter sig upp själv och försöker krypa upp för trappan .
Nu är det full rulle ! ♥

Idag skall jag nog träffa Bea, vi skulle höras av på förmiddagen .
hoppas ! =)Jaha, pluggandet då .
Det går ganska bra, men är sååå trött på det just nu .
Iallafall på Medicin kursen .
Har skrivit prov nästan varje fredag i 5v tid nu .
Samt inlämningsuppgifter och närvarouppgifter . . . .
På fredag skall jag skriva prov på lite mer än 500 sidor !!!!!
Sen är den kursen slut .
Ni förstår varför jag är trött på det va ?
Och allt på vara 5v .
Samtidigt som jag har en son att ta hand om, 2 hundar, katten, huset, mig själv, mitt förhållande, mina vänner .
aja, allt går o man bara vill =)


Kommentarer
Postat av: g.mormor

BRA ,jobba på !

2011-11-03 @ 16:40:55

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0