FÖRBANNAD

Hej Hej !
Idag, måndag skulle ju läkaren komma hem hit för att kolla läget lite och sen fixa nua recept åt mig.
Tror ni att vårdcentralen i kisa hade någon aning om detta !?
Nej ni, inte den blekaste !
Jag fick ringa till vårdcentralen och förklara läget . Dom ringde och herjade på US om att dom inte kanhålla vad dom lovar och att dom inte FÅR lova saker hit och dit .
Sen fick jag också ringa till US för att dom aldrig ringde upp mig .
Ringde till ortopedkliniken . Mendå svarade dom på fel avdelning så jag fik lägga på och ringa om igen .
Men jag frågade innan om hon faktiskt inte kunde ta och ställa ner kaffekoppen och gå dom fem stegn bort till den avdelningen jag låg på sist . Dom låg ju för faaan i samma korridor !!!!!!!!!
ååhh . . . . aja . ringde iallafall igen .
Dom svrade och hade bara hälften utav all info .
Vi la på och dom skulle ringa snart igen .
Sen när dom väl ringde och berättade att jag hade fått recept så hann vi inte ner till apoteket .
TACK FÖRBANNADE JÄVLA VÅRDCENTRAL OCH US !
Hoppas att ni kommer sova lika dåligt som jag inatt !

FÖRBANNAD !

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0