Goddagens !


Sedär ja, Bastian har nu gått och lagt sig en sväng igen .
Vi har busat, ätit, myst och varit en sväng till lägenheten för att hämta lite post och ta kort på lite saker som jag har till försäljning . Ja möbler bla .
Så nu får vi allt se om jag blir av med det . Hoppas på det ! Det är ju inte så mycket kvar nu !
Timmy är nog på g hem on någon timme med, då skall hela familjen bort till hans föräldrar på fika .
Tror faktiskt att vi går bort, det är ju ett underbart höstväder vi har !
Eller ja, underbart och underbart . . . . Solen skiner ju iallafall . =P

Har fått hem nya tidningen Hundsport, vill bara kasta mig in i den och läsa allt !
MEN, icke ! Jag måste plugga för imorgon är det ju prov som ni alla vet .
Guuud så tråkifgt det är att plugga när man verkligen måste det, skillnad är ju om man ligger långt före, då är det roligt att plugga !
Lika så det här med att vara sjuk från tex skolan .
Det är skönt att vara ''sjuk'' från skolan än att vara SJUK på riktigt .
JOi, du vet vad jag menar =)


Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0