Godenmorgen !

Timmy har nu åka till jobbet, Basse sover en sväng . Lika så hundarna framför brasan .
En lugn och skön morgon !
Om ca 45 minuter skall Mimmi komma hit,
hon skall hålla Basse sällskap när jag är hos tandläkaren .
Sen skall on på ett snabbt möte på stjärnebo och sen skall vi ta oss en tur på byn .
Vi skall fika och bara vara .
Skönt det !
I efm skall jag skriva det där provet som jag har tjatat om nästan hela veckan . hehe
Och vet ni ? Jag skall skriva prov nästa fredag med . hahha .

Har även pratat med Lojsan, Timmy's syster om morgondagen .
Vi skall fira deras fader, Peter i efterskott imorgon .
Vi skall åka gocart och äta mat .
Mycket trevligt ! Skall bara fixa hundvakt och barnvakt först .
Lite småkrongligt att ha med Bastian på det . Så jag skall kolla lite med släkten om det finns någon som kan ställa upp. Men tror inte att det skulle vara några problem . =)

Ne nu skall jag packa Bastian's väska, hörs av senare idag !

Kommentarer

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0