Morgon

GodMorgon !
Sitter i soffan och myser med hundarna . Bastian ålar omkring på golvet i hela huset, brasan är i full gång och jag är helt nöjd med denna start på dagen ! =)
Idag blir det att självklart mysa och leka med Bastian och sen när han sover så skall jag plugga .
Kanske inte det roligaste, men det måste göras ! hehe .
Jag läser ju till leg. undersköterska . Så det blir kul när det är klart ! =)
Jag skall även läas sjukvård så jag kanske kan jobba på vårdcentral/sjukhus, om det finns plats så klart .
Men huvudsaken är ju att jag får jobba sen .
Pallar inte att sitta hemma mycket längre till .
Sen i början utav december skall ju Bastian in på dagis, stoora pojken !! =)

Hörs av sen, måste hämta Basse i köket =P

Kommentarer
Postat av: Madde

vad händer med lägenheten? sålde du den ?

2011-10-11 @ 08:32:27

Skriv en rad till mig!:

Namn:
Brukar du hänga här ofta?

E-postadress:

Vad har du för Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0